Start > Körkortsforum > Klarat uppkörning men en fråga…

Klarat uppkörning men en fråga angående tillståndet.

Gaillard 2015-05-20 16:14 ! Citera #
Hej. Jag klarade visserligen uppkörningen idag utan de minsta problem. Behövde inte göra någon säkerhetskontroll heller. Jag har inte klarat av teoriprovet än.

Min fråga är, mitt körkortstillstånd åker ut 2015-06-04 och min tid för godkänd uppkörning håller i 2 månader. Min fråga är kommer de här 2 månaderna försvinna när mitt tillstånd åker ut?

Kommer på måndag för säkerhets skull beställa om nytt tillstånd.

MVH Gaillard :D
Gäst 2015-05-20 16:27 ! Citera #
Det tror jag inte dem gör, känns lite wierd om de hade tagit dina två månader bara för det liksom!
Det enda jag vet är att man måste ha ett giltigt tillstånd vid proven, så kör på att förnya det bara så är det nog ingen fara! :)
Och grattis förresten, vart körde du för någonstans? Har min körning imorgon och dör redan lite halvt av nervositet hahha :/
Gäst 2015-05-20 16:30 ! Citera #
Jag körde i Centrala Jönköping, fick en inspektör + en som skulle lära upp sig. ;) . Enligt körskolan brukar eleverna där vilja slippa 2 inspektörer, men jag är tvärtemot eftersom då blir det mindre pinsamt etc. Blev bättre när jag fick en kille som inspektör, för när jag fick en kvinna förra gången blev det jätte jobbigt o nervöst ;)
Gäst 2015-05-20 16:52 ! Citera #
Vart fick du köra i Jönköping?
Gaillard 2015-05-20 17:07 ! Citera #
Gäst
Vart fick du köra i Jönköping?


Började med att vi åkte ut på motorvägen ut mot Dalvik, sen ut på göteborgs backen, sen mariebo och sedan efter centrala jönköping. Var rätt lugn när jag hade en kille som inspektör då jag är väldigt nervös när jag sitter med damer ;)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest