Tack! Kan bara hålla med om att min svärfar var urgullig som erbjöd sig att skaffa en bil till mig så fort jag klarade körkortet. Så när jag hade klarat bägge proven så åkte han och jag raka vägen till Möllers bil i Katrineholm och väl där fick jag välja ut en bil som jag ville ha. Dock så ska jag säga att det var prat om en begagnad bil, en helt ny hade han inte haft råd med
Men jag valde tillslut en svart Mazda 3 -09 som min första bil, och den har fungerat jättebra än så länge
Jag körde också mycket privat när jag tog mitt körkort, när jag började min jakt på körkortet så hade jag ingen erfarenhet alls av att köra bil. Så vi tyckte att jag skulle ta 10 körlektioner på körskolan för att lära mig grunderna rätt, sedan körde jag provat under 2 månader innan jag tog 5 avslutande lektioner hos körskolan innan det var dags att köra upp
Kan förstå din situation gällande bilägande, men så länge du kör så fort du får chansen så är ju det jättebra. Hade ju vart värre om du inte hade kört något alls