Start > Körkortsforum > Andra uppkörningen imorgon, ne…

Andra uppkörningen imorgon, nervös!

Gäst 2015-05-16 00:13 ! Citera #
Haha vi båda kör upp i två av de värsta städerna, vi fixar det nästa gång! Tack och detsamma du :D
Gäst 2015-07-13 12:08 ! Citera #
Hej min fråga är kan man välja en kvinnlig inspektör när man ska göra uppkörning eller är det de som bestämmer?
Jossan-88 2015-07-13 14:12 ! Citera #
Gäst
Hej min fråga är kan man välja en kvinnlig inspektör när man ska göra uppkörning eller är det de som bestämmer?

Nej du kan inte välja inspektör, du får den du får..
Men det spelar ingen roll vilket kön på inspektör du får, alla bedömer utifrån samma protokoll :D
Stort lycka till!
Gäst 2015-08-27 22:43 ! Citera #
På din fråga om huruvida man ska påpeka felen man gör, jag gjorde det och blev (om än till min stora förvåning) godkänd med god marginal. Det beror självklart på hur allvarliga misstagen är men jag tror att det kan vara positivt att du visar att du VET hur det ska gå till även om det blir lite fel. I mitt fall körde jag lite för fort i ett område med rek (som tur var) hastighet 30, och tog en rondell lite för aggressivt.

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 14:05
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov