Start > Körkortsforum > Plugga teori hemma

Plugga teori hemma

noor 2015-05-12 12:11 ! Citera #
Hej!

Jag har bara tagit några körlektioner på en skola och kör nu mest privat. Nu är det så att jag beställt hem körkortsboken och tänkte börja ta tag i teorin samtidigt som jag övningskör hör hemma. Jag ser att de flesta går till skolans datorer och går igenom massa frågor där, men hur är det med er som kör privat? går ni bara igenom boken eller köper ni extra online prov? Är det viktigt att göra frågorna i skolan? Och går det att bara betala för att göra frågorna (i skolan) eller måste man ta teorilektioner också?
Gäst 2015-05-29 10:28 ! Citera #
Hej Noor!

Otroligt viktigt med dataövningar tycker jag! De visar ju var du har för kuckor som du måste fylla i, eller vad du mossförstår. Om du tycker att du behöver hjälp kan man boka teorilektion, annars borde det väl räcka med boken/böcker och övningar, lycka till!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo