Start > Körkortsforum > Teori prov på Fredag nervös

Teori prov på Fredag nervös

Gäst 2015-05-05 19:53 ! Citera #
Tjena!

Har mitt teori prov nu på Fredag den 8/5, och undrar nu om jag kommer klara provet. Jag snittade mellan 96-98% rätt på provet på tid, cirka 2 gånger om, dvs att jag klara alla 1023 frågor 1 gång, sedan körde jag på en andra gång och klara med samma procent.
Gäst 2015-05-05 19:55 ! Citera #
Oj menar att jag har läst den 1 gång, ska börja läsa om den imorgon.

Mvh.
Noworrry 2015-05-05 20:18 ! Citera #
Tja!
Du behöver inte vara nervös, det är oftast så, alla blir nervösa. Kan säga att jag skrev ner hela körkortonline förhand och fick 49/52 rätt första provet för att sedan få 53/52 på andra. Det som kan vara viktigt att tänka på är, att man inte ska vara orolig för att markera frågor som man förstår, d.v.s. fastna inte allt för länge. Det första provet gjorde att jag hade 3 minuter kvar när jag satt och läste noggrant, medan andra hade jag 18 minuter över och 20 markerade frågor.
Tommy 2015-05-05 21:08 ! Citera #
Du kommer klara provet galant!
Jag klarade också körkortonlines alla frågor 2, sedan läste jag körkortsboken 2 gånger noggrant!
Läste inget dagen innan prov för att hjärnan skulle få vila, läste lite snabbt i boken på väg till provet.
Jag var skitnervös, men klarade teorin på första försöket med 61/65 :)
Lycka till!
Gäst 2015-05-05 22:03 ! Citera #
Oj har du bara läst boken 1 gång?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest