Uppkörning på torsdag!

Öppet forum, ingen registrering
00:06
Länka

Hej ! Har uppkörningen på torsdag eftermiddag och undrar om det generellt sett är svårare när det är mycket trafik på vägarna, dvs tider då många slutar jobb o har lunch osv.

Exempelvis Vänstersväng på landsväg som väldigt många får göra, nästan omöjligt o verkställa en sådan sväng... help please!

08:26
Länka

El vänd på det, det kan vara lättare, du kan fastna i kö, vet några som gjort det o deras uppkörningar blev godkända, livet är aldrig rättvist 😊 Jag har kuggat två o kört morgon, fick göra ”allt” pga låg trafik, jag kugga på att det hade kunnat komma en bil då jag vände ex, fast gatan var fri

16:48
Länka

Så mycket svårare blir det inte. Det går nog bra ska du se.

17:30
Länka

Kan man ens utföra en vänstersväng med mycket trafik både framför och bakom? Eller kan man ”fuska” genom att vända i en rondell eller köra in i en mindre väg osv och utföra ofarlig högersväng? Tar han/hon hänsyn till det eller måste man göra en vänstersväng, och hur gör man då? Någon?? 😊

18:55
Länka
Gäst
Kan man ens utföra en vänstersväng med mycket trafik både framför och bakom? Eller kan man ”fuska” genom att vända i en rondell eller köra in i en mindre väg osv och utföra ofarlig högersväng? Tar han/hon hänsyn till det eller måste man göra en vänstersväng, och hur gör man då? Någon?? 😊

mja, om det är mycket trafik framför, påpeka detta och kör och vänd längre fram 😊

Öppet forum, ingen registrering