Hej ! Har uppkörningen på torsdag eftermiddag och undrar om det generellt sett är svårare när det är mycket trafik på vägarna, dvs tider då många slutar jobb o har lunch osv.
Exempelvis Vänstersväng på landsväg som väldigt många får göra, nästan omöjligt o verkställa en sådan sväng... help please!
Körkortonline > Körkortsforum > Uppkörning på torsdag!
Uppkörning på torsdag!
El vänd på det, det kan vara lättare, du kan fastna i kö, vet några som gjort det o deras uppkörningar blev godkända, livet är aldrig rättvist
Jag har kuggat två o kört morgon, fick göra ”allt” pga låg trafik, jag kugga på att det hade kunnat komma en bil då jag vände ex, fast gatan var fri
Kan man ens utföra en vänstersväng med mycket trafik både framför och bakom? Eller kan man ”fuska” genom att vända i en rondell eller köra in i en mindre väg osv och utföra ofarlig högersväng? Tar han/hon hänsyn till det eller måste man göra en vänstersväng, och hur gör man då? Någon??
Gäst
Kan man ens utföra en vänstersväng med mycket trafik både framför och bakom? Eller kan man ”fuska” genom att vända i en rondell eller köra in i en mindre väg osv och utföra ofarlig högersväng? Tar han/hon hänsyn till det eller måste man göra en vänstersväng, och hur gör man då? Någon?? mja, om det är mycket trafik framför, påpeka detta och kör och vänd längre fram