Start > Körkortsforum > Teorifrågor/program till MAC

Teorifrågor/program till MAC

cbt 2009-08-06 15:19 ! Citera #
Hej,

Någon som vet om det finns några teorifråge-program för MAC?

Om inte, vilket rekommenderar ni till PC?

Tack!
yetpak 2009-09-01 18:44 ! Citera #
Det finns ju många bra internettjänster, har själv mac och har gjort många test på nätet
andreas 2009-10-26 16:53 ! Citera #
Som föregående talare säger så finns det mycket bra tester på nätet, förmodligen de bästa. Det verkar finnas en hel del bra tips här i forumet! (jag är ny här :P )

Vore dock intressant med något i stil med Bonniers körskola till mac...
Gäst 2009-12-14 23:24 ! Citera #
Hej

Detta har jag letat efter också men inte hittat något som funkar på mac ännu. Borde väl vara dags snart? Har kört några program genom paralells desktop men alla funkar inte med det....

MVH R-M
Gäst 2010-01-18 20:17 ! Citera #
Datorprogram på cd?, det är 2010, inte 1995 :lol:
SofiaSenita 2010-04-04 14:35 ! Citera #
Jag skulle också vilja hitta ett program till min mac. Tycker att Bonniers körskola känns bra, det är dåligt att det inte finns till Mac. Det borde ju finnas efterfrågan på det också. Hur gör man om man ska köra parallell desktops tlil PC programmen? Skulle vilja testa. Funkade Bonniers variant då?
Gäst 2010-04-11 09:50 ! Citera #
Ja det funkar i paralells!

MVH R-M
Gäst 2010-07-24 12:46 ! Citera #
Det är faktiskt en mindre skandal att Bonniers trafikskola inte finns ”native” för Mac.
Jag vet inte hur det ser ut nationellt men i min bekantskapskrets så gick majoriteten över till Mac när de slutade spela datorspel.
Visst kan man gå runt problemet genom att köra Parallells eller liknande, men det är en investering det med så till vida man inte är av åsikten att fildelning inte är stöld då man måste köpa licens för såväl Paralells som ett Windows-operativ.

Så tips på bra onlinetjänster för att plugga teori mottages tacksamt.
Linnéa! 2010-08-15 19:27 ! Citera #
Hej! JAg vet i alla fall att körkort lite är ett mycket bra program till iphone och ipod touch! Det har hjälpt mig jättebra. Först hade jag gratisversionen och uppdaterade sedan till den man får betala för - 50 kronor och jättemånga frågor direkt i mobilen! Det gör att man kan öva även om man bara sitter i bussen på väg in till stan eller bara man har en kort stund över utan att behöva släpa med sig vare sig böcker eller dator!
Robinb 2010-08-17 16:58 ! Citera #
Så om jag har förstått det rätt finns alltså inget program som fungerar alls till Mac? Visst finns det på internet men jobbigt då man inte alltid har tillgång till internet..

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
11
I går 21:08
4
I går 18:45
4
I går 18:18
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo