Hell-o.
Gjorde min första skrivning idag och blev godkänd. Kan säga att jag enbart gjort proven här. En del frågor var liknande, mestadels för att de inte går att formulera på så många olika sätt. Men som nämnts innan, lär man sig innebörden av frågorna här inne så ska det riktiga provet vara relativt enkelt. Fick 60/65.
Hej!
Gjorde mitt första prov för ca 2v sedan och då fick jag ett 1p ifrån godkänt. Till de provet hade jag läst boken men fokuserat mest på teoriprovet på nätet. Kom på mig själv såhär i efterhand att drt va inte korrekt av mig att studera så.
Idag gjorde jag mitt andra prov och fick 59/65p.
Denna gång hade jag gjort några teoriprov på nätet men fokuserat mer på boken. Fick bättre förståelse för varför reglerna är som det är och en tydligare helhet över allt.
Skitbra att nöte teoriprovet på nätet men underskatta inte boken. Den lägger grunden för allt. Förstår ni boken så ska provet inte vara några större problem!
Ha det gott!
Och imorse fick jag mitt körkort, första uppkörningen
Bil fixad och äntligen är mardrömmen vid namn SL över!
Grattis!!
Har min andra uppkörning imorn (teori klar). Är svinnervös. Men men...
...och jag klarade uppkörningen så nu är kortet även mitt!
Tjoho!
Oooh vad kul. jag har prov om 1 v, e so omotiverad over att plugga nu sista vecka hjalp mej hur ska jag orka sista veckan har ingen ork
behover verkligen mkt pepp nu och uppmuntrad...
^ Tänk på hur värt du kommer tycka att ansträngningarna sista veckan var, om du klarar körkortet. Om du lägger ner lite mer tid nu de sista dagarna, så kan det betyda att du aldrig mer behöver lägga ner tid på det. Om du struntar i det kanske du behöver göra om allting igen. Själv ägnade jag förra helgen åt att plugga teori, och fredagen innan hade jag skrivit tenta i juridik. Var lagom taggad på att sätta mig med teorifrågorna när alla mina kompisar skulle på tentafest. Men jag gjorde det, och klarade både uppkörning och teori. Nu är jag väldigt glad att jag faktiskt sa åt mig själv att lägga ner den där helgen på att plugga!
Grattis!
Fixade oxå teorin idag, 61/65.
Tyckte det var ganska stor skillnad på formuleringar samt var svarsalternativen inte lika självklara som de andra testerna jag gjort. Det var ett par alternativ som var väldigt snarlika. Boken är nog till störst nytta enligt mig, så nöt den!
Känner bara att orken inte finns kvar. Och har redan dålig självkänsla. Tror inte riktigt på mig själv. Fast jag redan har klarat uppkörningen för 2 år se , ( tiden gick ut) så nu måste jag göra om allt