Start > Körkortsforum > Klara körkortet!!

Klara körkortet!!

Gäst 2015-04-07 21:46 ! Citera #
Klarade körkortet den 9 mars fyfan va skönt det kändes!! klara uppkörningen på första och skrivningen på 3!!!!(!! innan så trodde jag att uppkörningen skulle va det svåra men alltså lunga er kan ni köra så kommer ni klara det. teorin gäller det att plugga hela tiden läs igenom boken en gång och verkligen förstå innebörden på det du läser , jag gjorde felet och plugga tester utan att läsa i boken men sen sista gången tänkte jag va fan nu måste jag läsa i boken så då gjorde jag det och jag klara det! skulle tänkt så från början. lycka till!!
Gäst 2015-04-15 07:43 ! Citera #
Läste du boken endast en gång? Själv har jag nog läst den om än inte allt 3-4 gånger. samt, mina anteckningar 2-3 gånger. Klarade på första tack vare det. Kuggade tyvärr uppkörningen, klantade mig under parkeringen hoppas på bättre tur nästa gång.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor