Start > Körkortsforum > TEORIPROV FAIL

TEORIPROV FAIL

Rosh 2015-03-03 09:59 ! Citera #
Har faila på teoriprov 3 GÅNGER NU. Gjorde för 30 min sen och klarade inte med 45 poäng.
Första gågen 47, andra gången 45, och tredje 45 då också. Hur får jag godkänt???? Blir så osäker på alla alternativ man får
Jossan-88 2015-03-03 12:00 ! Citera #
Vad tråkigt att höra, men nu vet jag inte hur du har pluggat inför proven. Men rent spontant så låter det som om du har haft alldeles för bråttom till att skriva dina prov utan att ha läst på tillräckligt mycket.
När jag skrev mitt prov så hade jag läst boken 4 gånger, gjort alla prov på körskolan samt ett antal tester här på körkortonline med alla 1000 frågorna. Jag kände mig hyfsat säker, men man har ju självklart ändå en nervositet känsla i kroppen. Klarade dock på första försöket. Så försök att analysera vilka områden du svarar fel på, och läs extra mycket på dom kategorierna. Och se till att verkligen försök förstå VAD som frågan frågar efter. För frågorna är ju helt omformulerade på det riktiga provet, men förstår du vad dom frågar efter så kommer du inte ha några som helst problem :D
Så lägg extra mycket tid på att plugga, det kommer du ha nytta av när du skriver nästa gång!
Allt för många chansar alldeles för tidigt, men det dom inte tänker på är att det blir dyrare i längden att hålla på så, så underskatta inte pluggandet :D

Lycka till!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I dag 17:36
5
I dag 14:05
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov