Start > Körkortsforum > Intensivkurs Automatkörkort

Intensivkurs Automatkörkort

Gäst 2015-02-08 17:31 ! Citera #
Hej,
Jag har övningskört både privat och i körskola samt har redan genomgått risk1:an och risk2:an. Jag undrar om det är någon av er som har tips på en intensivkurs till automat körkort? Jag skulle uppskatta att jag inte behöver mer än 1 veckas intensivutbildning på grund av min körvana samt att jag redan klarat av de obligatoriska riskutbildningarna.

Det finns en uppsjö av trafikskolor som tillhandahåller intensivkurser så jag vore tacksam för era omdömen!

/Otålig körkortsaspirant
Jossan-88 2015-02-09 14:36 ! Citera #
Det blir svårt att skriva någon eftersom det inte framgår hur långt du är villig att resa. Men om det inte är något problem så kan jag kan varmt rekommendera S-e trafikskola i Katrineholm. Jag tog själv mitt körkort där, och lärarna är helt underbara. Dom vill verkligen att vi elever ska klara körkortet på våra första försök, så dom släpper inte iväg oss till varken teoriprov eller uppkörning fören dom ser att vi verkligen kan och förstår innebörden med teorin samt bilkörningen. :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo