Start > Körkortsforum > Inför prov 2 veckor kvar

Inför prov 2 veckor kvar

Gäst 2015-02-18 19:01 ! Citera #
Då klarade jag körkortet idag :D
Jossan-88 2015-02-19 10:30 ! Citera #
emmea
Då klarade jag körkortet idag :D

Jag sa ju att du skulle klara det :)
Ett jätte stort grattis !
Nu är det bara att köra så mycket du kan så du får in en körvana att köra ensam i bilen :)
Det kommer kännas lite lustigt dom första gångerna, men ta det bara lugnt och tänk på allt du har lärt dig så kommer det gå jättebra :)
JonasSjöberg 2015-02-22 01:18 ! Citera #
Jag kommer klara körkortet
Hälsningar JonasSjöberg
:|
Miche 2015-03-01 22:31 ! Citera #
ÅÅÅHH nu på onsdag ska jag ha mitt teoriprov, jag sitter med denna boken i mitt ansikte hela tiden känns det som och gick igenom alla delar i elevcentralen med godkänt på allt. Samt repetion 1 som också blivit godkänd 64/70 gör lite andra tester också där det är 70 frågor och får samma resultat men har fortfarande en lite panik som skriker att jag inte kommer klara det, vet inte ens om man kan jämföra dessa andra tester jag gjort med det riktiga. Ni förstår ju hur tankarna går i mitt huvud.. Men om det är likt det som jag fått så lär jag klara det med dessa resultat, dock märker jag att dom fel jag har är slarvfel för att man inte är uppmärksam nog så det känns ju bra att min kunskap verkar vara bra iaf. Jag har aldrig haft lätt för prov heller och skolan så va jag inte allt för bra, tycker det med prov och allt är jobbigt för mig :( jag känner mig rätt cool inför uppkörningen faktiskt, mer oro över denna teorin :’( snälla hjälp mig att fixa detta.
gOD 2015-03-01 22:36 ! Citera #
Jag gjorde provet för cirka en vecka sedan, jag läste boken en gång, körde igenom frågorna på elevcentralen ett x antal gånger, klarade provet på 25 minuter med 57 rätt.

Det krävs ingen raketforskare, har du läst boken och förstått vad som stått så klarar du provet. Ingen fara. Du får trots allt ha hela 13 fel.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo