Start > Körkortsforum > Kaskadspya eller, hur jag fick…

Kaskadspya eller, hur jag fick mitt körkort. :)

Stiina 2015-01-09 11:25 ! Citera #
”Du kan nu stänga av motorn”, sa trafikinspektören, och jag gjorde som han sa. ”Och hur tror du det har gått” frågade han och jag svarade att jag tyckte det gått bra, tror inte jag har gjort något fel, sa jag. Jag tittar på honom och precis när han ska öppna munnen så känner jag att jag plötsligt måste rapa men det blir ingen rap utan jag bara spyr rakt ut över växelspaken och handbromsen. Jag försöker ta mig ur bilen och håller för munnen men det kommer mellen fingrarna över ratten och dörren när jag vänt mig om och öppnar den. Väl utanför bilen så fortsätter det. Jag har aldrig spytt så här mycket i hela mitt liv.

Har aldrig varit nervös eller spänt mig innan så jag måste ha gjort det omedvetet. Detta och en rejäl frukost (tack pappa för tipset) gjorde att jag kaskadspydde när allt väl släppte (som jag inte visste fanns).

Inte en trevlig upplevelse för vare sig mig eller trafikinspektören men jag fick mitt körkort.

Mina föräldrar erbjöd sig att betala hans kemtvätt men han tackade nej.

/Stina
Roligt 2015-01-12 12:45 ! Citera #
Hej,

Grattis till ditt körkort, men gud vilken hemsk upplevelse för din del! Glad att du fick ditt körkort trots allt. Hur var inspektörens reaktion?
Gäst 2015-01-15 19:27 ! Citera #
Fick du körkortet????
Gäst 2015-01-15 22:06 ! Citera #
Gäst
Fick du körkortet????

”Inte en trevlig upplevelse för vare sig mig eller trafikinspektören men jag fick mitt körkort.”

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo