Start > Körkortsforum > Posttraumatisk stress efter up…

Posttraumatisk stress efter uppkörning

Gäst 2014-12-13 13:34 ! Citera #
Klara uppkörningen för några månader sedan, men jag kan fortfarande tänka tillbaka på skiten med ångest. Någon som känner lika?
Jossan-88 2014-12-13 14:12 ! Citera #
Absolut känner jag igen mig..
Klarade min uppkörning för lite mer än 1 år, men den dagen kommer jag ALDRIG att glömma :)
hade en körlektion precis innan min uppkörning, och tyckte att den gick åt hel**te :D
Sedan när man kör till vår trafikplats där vi ska möta upp min inspektör så darrade jag i hela kroppen, munnen vart lika torr som den är i Sahara öknen. Men tänkte att ”fasiken kom igen nu, det får antingen bära eller brista, om inte annat så får jag veta vad jag ska träna på”.. Men jag satte uppkörningen prickfritt! Och inspektören sa att det gick ju hur bra som helst, och hade absolut inget att klaga på :) Och glädjen som man kände efter att äntligen vara klar är obeskrivlig! :D
Mardröm 2014-12-13 21:35 ! Citera #
Yep. Hände mig. Klarade min uppkörning i oktober. Hade nyss en mardröm om det... att jag inte kunde växla rätt, etc. Post-traumatic för sure.

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 14:05
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo