Hjälp
Hej alla! jag hade läst på korkortonline. gratisteori och läst boken dock inte hela och fick 51 på teoriprovet, jag visste många frågor men ni vet man e nervös o jag slarvade bort lite frågor. om 3 veckor har jag de igen, hur ska jag plugga och va kan förbättre. ge mig tips tack
Läs boken grundligt. Sen gör du tester för att kolla av din kunskap. Om du får fel på någon fråga så leta upp det rätta svaret i din bok och försök läsa just den delen så du kan och förstår den.
På själva teoriprovet är det viktigt att du läser noggrant. Du har inte råd med slarvfel.
Lycka till!
@LinaLi
Tacksam för svar. Men det där sista, hur lyckas man med det när det ändå är 65+5 frågor (som inte räknas med i poängen) på typ 50 minuter. Det är nästas rätt snabbt man måste göra det.
Gjorde mitt för några veckor sedan och fick 40+ något, men hann knappt med de sista 8-10 frågorna typ när jag försökte läsa lite noggrant. Tycker att man inte hinner med utan nästan måste klicka vidare allt ganska snabbt.
@LinaLi tack för ditt svar
@gäst jag kunde faktiskt mkt men man e nervös som fan så man slarva men en tips till dig från mig frågor som du inte kan slösa inte din tid på de, markera o gå vidare sen kom tillbaka i slutet
Har du gjort många tester innan? Man övar upp hastigheten om man gör det många gånger.
När jag gör tester så gör jag dom på ca 30 minuter och då läser jag noggrant. Sen markerar jag alla jag är osäker på och går tillbaka om jag har tid över och försöker gå igenom dessa en extra gång.
Senaste foruminläggen
Rubrik