Start > Körkortsforum > Bli inte hopplös!! KLARADE!! 2…

Bli inte hopplös!! KLARADE!! 2014.11.18

Tolga Gemici 2014-11-23 10:56 ! Citera #
Hej
jag hade uppkörningen i Södertälje i tisdags. Innan jag hade uppkörningen läste jag nästan hela forumen och jag blev jätte hopplöss!! Alltså jag trodde inte att jag kunde klara uppkörningen i Södertälje.. Jag läste vissa grejer här ” en inspektör som kommer från USA blev kuggat i Södertälje, inspektörer godkänner inte för att staten behöver pengar :D osv ” Men men.. Jag gav inte upp fast jag blev hopplös.. Jag rekomenderar er att det är bra om ni kör 30-40 minuter innan ni ska ha uppkörningen.. jag hade en lektion precis innan uppkörningen och gjorde några fel men upprepade inte på uppkörningen!!!
Jag har varit i Sverige i 2 år och nu har jag äntligen körkortet !!!!
LYCKA TILL!!
Jossan-88 2014-11-23 12:53 ! Citera #
Stort grattis för att du klarade uppkörningen!!

Jag håller med dig om att det är bra att ha en körlektion precis innan sin uppkörning, det hade jag också när jag tog mitt körkort, och precis som dig så gjorde jag en hel del små fel, men sen när det var dags för uppkörningen så var jag jätte koncentrerad :)
Tolga Gemici 2014-11-23 14:03 ! Citera #
Tack Jossan!!
stort grattis till också dig!! :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor