Start > Körkortsforum > Söker handledare i Stockholm! …

Söker handledare i Stockholm! (A2)

frånmånen 2014-11-21 09:59 ! Citera #
Tjo!

Som rubriken lyder så söker jag någon att övningsköra mc i A2 klassen med. Jag har jag varit sugen på att ta mc-körkort ett tag och tänkte nu göra slag i saken. Jag är 19 år och har haft B-körkort i mer än ett år och är en van trafikant då jag har kört mycket bil.
Jag har ingen egen hoj och har inte särkilt mycket erfarenhet av tvåhjuliga fordon mer än en väldans massa cykling och enstaka moppeturer. Men jag är snabblärd och nyfiken av mig så det brukar inte behövas mycket kämpande för att få in nåt i huvudet.
Ekonomin tillåter inte trafikskola denna gång, men jag betalar självklart för lektionerna! Då gäller även att du skall ha tillstånd för att få vara handledare.
Jag bor på söder (Stockholm) och jobbar i närheten av Solvalla där det finns bra övningsytor för mc, så det funkar ju såklart bäst om du också är verksam på något sätt i närheten.

Ha det fint!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 15:04
1
I dag 11:46
5
I dag 06:09
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov