Start > Körkortsforum > Automat körkort!

Automat körkort!

Gäst 2014-11-18 06:55 ! Citera #
Att ta automat körkort har fått ett sådant negativt respons och jag tycker det är så synd! Det var omöjligt för mig att ta manuellt då det helt enkelt blev kaos i huvudet och med handmotoriken! Jag kände att jag fokuserade på växeln istället för på trafiken som är det viktigaste!
Ni som känner att det är svårt kör automat, inget att skämmas för!! Det underlättar oerhört mycket! I framtiden kommer det vara fler och fler automat bilar! Flera av mina vänner som har manuellt kör ändå automat bilar!!
Ett körkort är körkort oavsett!!
Skit i vad folk säger, gör det som känns bäst för dig!!
madara 2014-11-21 00:48 ! Citera #
Bra sagt
Jonna 2014-11-23 19:37 ! Citera #
Jag har med automat. Det är ofta en fråga om ekonomi tror jag då en automatbil kostar mer. Jag bor i en storstad. Veva runt med manuell låda är rent vansinne
Elit 2014-11-30 01:11 ! Citera #
Manuell kontra automat är precis som när man gick i skolan. Då fanns dett allmänna samt särskilda klasser för bl.a. engelska och matematik och särskilda klasser gick vi på som var lite bättre än alla er andra. Samma är det med manuell/automat. Manuell tar vi som kan medan automat för er lite... långsammare. Ni som inte kan hålla den nivå vi har.

Inget illa menat, är bara ren fakta.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest