Har teoriprov nu på onsdag, har godkänt på alla faserna (repetitionsfasen tog lite tid) och gjorde sluttestet nyss med 68/70 rätt. Har pluggat jätte mycket och känns som jag kan det mesta men det har kommit jätte många svåra och (enligt mig) rätt irrelevanta frågor på övningsproven... Så jag undrar hur svårt teoriprovet är jämförts med övningsproven? Om man klarar sluttestet på övningsproven lätt klarar man riktiga teoriprovet också? Är jätte nervös inför onsdag, vill verkligen bli godkänd!
Hej vännen.
Du är nog redo för att göra ditt prov, det är jätte viktigt att du förstår frågorna och att du inte lärt dig dom utantill.
Har du läst boken nogrannt 3 gånger och förstår det, så kommer du att klara provet galant. Tyckte inte teori frågorna var så kluriga, frågorna här på körkortonline är snäppet klurigare. Lär dig lätta frågor hur blinda håller käppet när dom ska gå över på övergångsställe, sen vilken plats som är lämpligast att tvätta bilen på... Sådana busenkla frågor som man bara skummar igenom för att man tror man kan dom! Lycka till