Uppkörning i Sala
Hej, har någon kört upp i Sala i år ? Kuggade uppkörningen i Uppsala igår, ni finns inga lediga tider förenas i januari men min teori går ut 5/1. Det finns tid i Sala fick jag veta men de har ingen automat bil hos Trafikverket. Jobbig situation.
Mitt tips är att kolla varje dag (och några gånger under en dag, om du har tid) eftersom folk avbokar hela tiden. Jag gjorde det för mina 6 uppkörningar och fick alltid en tid i nuvarande veckan, ibland även på samma dag!
Automat bil upkörning tid går inte boka på nätet heller, Och alla trafikverk har inte automat bil.
Hur ska man boka Automat bil upkörning då?
Ring Trafikverket så får du boka en automat bil!
Finns inga tider i Uppsala före 20 januari. ändå så sa de att jag hade förtur,, fattar 0
Jag körde upp i Sala i slutet av sommaren. Klarade på 1:a försöket, men då hade jag gått trafikskola i Sala också och lärt mig alla vägar. Men det är en bra stad att köra upp i! Lugnt trafikmässigt, dock är det högerregel som gäller typ överallt.
Dom kuggar en för man åkte för långsamt i en rondell vafan är de för bullshit/ trafikverket i Sala suger
Senaste foruminläggen
Rubrik