Start > Körkortsforum > Varför får man inte rätt svar …

Varför får man inte rätt svar samma dag?

Gäst 2009-08-03 17:21 ! Citera #
På min körskola får man inte rätt svar på körkortsfrågorna förrän nästa dag. Då hinner man ju glömma vilket svar man svarat rätt eller fel på. Är det bara min körskola som har detta systemet? Eller det kanske finns en anledning till varför det är så..undrar.
Love 2009-08-04 15:58 ! Citera #
Byt körskola, på min får man svar direkt.
monchou 2009-08-13 17:37 ! Citera #
Håller med. eller prata med din körskola.
katten 2009-08-31 20:30 ! Citera #
Håller med oavstående! På min skola gör man antingen datorprogram där man rättar direkt eller så svarar man på frågor i pärmar där ivf jag sedan får låna facit pärmen och rätta själv. Det är jätte bra för då kan jag ju på en gång kollla upp det rätta svaren. Kan du inte prata med dem och förklara hur du tänker?
Gäst 2009-10-06 20:04 ! Citera #
Man ska få rättningen, men inte svar på de felaktiga frågorna. Men så står det dr nere också vart du ska läsa i boken för att finna svaret.
Gäst 2009-10-22 14:39 ! Citera #
strike_formation
Man ska få rättningen, men inte svar på de felaktiga frågorna. Men så står det dr nere också vart du ska läsa i boken för att finna svaret.


Det tycker jag är jättejobbigt, samma system på str’s testprov (som jag har genom trafikskolan). Man kanske svarar fel på några saker som sen tar en evighet och leta upp rätt svar på. Tid man hade kunnat lägga på att läsa in annat istället (flera gånger har felen jag gjort varit ”antingen/eller”).
korkortonline.se’s test gillade jag mkt pga att man fick de rätta alternativen.
Annnnnnnnnn 2009-11-02 11:52 ! Citera #
Oj det låter konstigt att man inte får rätt svar... hmm inget smart drag ifrån trafikskolorna om ni frågar mig. De kan ju ge dig ett kapitel i boken att läsa istället för det specigika svaret vilket är irriterande för dig men det tvingar ju dig att repetera mer än bara den specifika frågan vilket är positivt.
Phywe 2010-05-16 16:13 ! Citera #
Jag håller verkligen med, det är samma sak för mig. Jag hinner ju glömma bort hur jag tänkte när jag svarade.
Emil W 2010-05-19 21:13 ! Citera #
Låter som en väldigt konstigt system! Har aldrig hört talas om det förut
Johnny 2010-05-25 16:10 ! Citera #
Trafikskolorna är utrustade med datorer som automatiskt ger dig svar efter avslutad test. Möjligt att din skola har gamla programvaror och ouppdaterade mjukvaror.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 23:52
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo