Start > Körkortsforum > Nynäshamn

Nynäshamn

gomde 2014-10-22 21:14 ! Citera #
Hej! Jag har uppkörning i Nynäshamn snart och har kört upp 5 gånger tidigare. :lol: :’(
De tre första gångerna kan jag förstå. Min körlärare tyckte jag var redo vilket jag kände att jag inte alls var och ville avboka (var liksom inte säker på hur man backar runt ett hörn!).

Mitt problem är att jag blir så himla nervös och börjar ifrågasätta mig själv om min körning är korrekt osv.. Jag litar alltså inte på min egen förmåga då jag är van att ha med mig en körlärare i bilen.. Min körlärare tror inte att det ska bli några problem med att klara uppkörningen men det har man ju hört förr.. Mår så himla dåligt över detta. Körkortet har blivit ett stort ångestmoment och just nu känns det bara som att jag inte kommer klara det, lika bra att avboka typ.

Jag undrar lite, var i Nynäshamn brukar man åka? Något speciellt man skall tänka på?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov