Tjenare !
Hade en ’’ test uppkörning ’’ med trafikskolans chef idag som gick HELT åt helvete. Själva testet består precis som en vanlig uppkörning dvs, säkerhetskontroll, olika moment och allt annat smack man gör på uppkörningen.
Nu till själva problemet som jag sa tidigare. Allt gick åt helvete. Jag har ingen aning varför jag körde så värdelöst, jag tror inte ens att jag har kört så här dåligt sedan jag började. Jag glömde kolla speglar vid filbyte, låg 45 på en 30 väg även fast jag såg skylten 25m innan, körde på 4an över järnväg, körde förbi en bil när högerregeln gällde och jag hade väjningsplikt. Jag hade ingen aning vad jag höll på med och värst av allt var att jag inte rättade till dom felen jag gjorde.
Enligt min lärare så sa hon 3 lektioner tillbaka att jag var fullt redo för den riktiga uppkörningen men efter det här så kääns det som att vara tillbaka på ruta 1 ...
Någon som har upplevt detsamma och kan ge något tips eller förklaring till vad som hände ? Stress verkar ju vara den uppenbara anledningen men det konstiga var att jag var helt lugn inombords fast helt borta i skallen.
Tacksam för svar !