Start > Körkortsforum > Teoriprovet snart, går det att…

Teoriprovet snart, går det att plugga på körkortsboken 2012?

VroomVroom 2014-09-23 14:39 ! Citera #
Kommer nog att göra den i slutet av detta år/början av nästa år - troligtvis i slutet av detta år dock - och undrar ifall det är möjligt att plugga på körkortsboken från 2012?

Hade körkortsboken från 2013 men lånade endast det från ett bibliotek och den är nu reserverad tillsammans med böckerna från 2014. Från mitt tycke verkar det nästan som att boken från ’12 är väldigt lik ’13, men inte säker om boken från ’14.

Vad tycker ni? Har liksom introduktionsboken från detta år, handledarboken från detta år, riskettan boken från detta år, vägmärke boken från detta år och sedan då körkortsboken från 2012 nu och bonniers trafikskola från 2012 - tror ni att det är möjligt att ändå klara sig bra med det?

Vet att visa nya regler kommer och jag försöker läsa en del men har endast pluggat och hittat väldigt få. Har gjort demo testen här - har ej mycket pengar ju nu att betala för testet för 190 kr - samt testerna på bonniers trafikskola, har körkort lite appen på mobilen samt kört ett relativt bra tag - hur tror ni mina odds ser ut inför ett teoriprov?

Tänker mest på det att man använder en del böker som är lite äldre liksom, hur stor roll spelar det sedan när man är ute där och kör/gör provet?

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor