Start > Körkortsforum > Teoriprov på onsdag

Teoriprov på onsdag

Jossan-88 2014-10-04 23:23 ! Citera #
Gäst
ibrahimtt
Jossan-88
Jag läste körkortsboken 4 gånger, gjorde alla dator tester på körskolan samt så gjorde jag en jäkla massa prv på denna sida. Klarade teorin(och uppkörningen) på första försöket.

Lycka till!

hahaha du gjorde allt det? jag gjorde 2 test på elevcentralen och fick 57 medan du satt där i flera månader med bok och grejjor

Snacka om att skryta! Du verkar inte ha förstått ett dugg om att alla människor fungerar olika!
Det finns dom som kan sitta i flera månader och plugga och endå inte klara teoriprovet, är dom dumma i huvudet då för att dom inte är lika teoretiskt lagda som du? Vissa behöver helt enkelt längre tid på sig att få allting att fastna i huvudet. Det är inte en självklarhet för alla!
Själv klarade jag det också på första försöket med 58 poäng. Men jag har kämpat hårt för det och även strävat efter en djupinlärning och inte bara ytliga kunskaper till själva teoriprovet! :lol:

Bra skrivet Gäst!
Vissa förstår inte att vi alla är olika, eller har en möjlighet att plugga dygnet runt eftersom vissa har jobb/skola som man måste sköta :)
Vi är alla olika och behöver då också olika mycket tid på oss, huvudsaken är väl att man klarar det tillslut :)
Tack en än gång!

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov