Teori

klaaangen 2014-08-09 12:48 ! Citera #
På tisdag har jag teori prov för tredje gången. första gången fick jag 46 och andra gången 50.
känner mig jätte nervös för 3 provet och är så himlans orolig och nervös. klarade uppkörningen, TÄNK om jag inte klarar teorin att jag måste göra om uppkörningen.

åh.

jag läser, läser, skriver skriver gör teoritester.
känner att jag kan men ändå känns det som att jag kommer att kugga igen. trodde faktiskt att jag skulle klara 2a.gången. :(

är det någon som upplever nästan som jag? nån med dyslexi? hur gick det då med teorin? tips?

har även dyslexi så på tisdag så jag kommer få längre tid på mig kugga jag på det så ska jag prova muntligt.
fadi 2014-08-09 20:36 ! Citera #
Prova anteckna ! skriv ner de du känner att du är osäker på !
mattiasohman 2014-08-11 12:02 ! Citera #
Jag läste teoriboken en gång och sedan har jag kört samtliga uppkörningstester på körkortonline (typ 1024 frågor) och varvade dom två gånger så att jag fick ett snitt på 85%. Gjorde uppskrivningen för första gången idag och jag fick 89% (58 av 65) Att övningsköra hjäper oxå (sätta sig in i situationen på bilden på riktigt och tänk på hur man reagerat i liknande situation hjälpte mig)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo