..i körningen??
Handen på hjärtat så har jag mest problem med högerregeln..borde va enkelt men nej..det vill inte sätta sig :/
Sen tycker jag ibland dte är svårt att veta NÄR man ska växla..än har man en bit kvar innan kortet är i hand!!
Jag har svåraste att agera hastigt. När man säger sväng höger! Så brukar jag få panik och köra rakfram för det känns som att jag verkligen måste panikbromsa om jag ska kunna svänga in till höger.
Dödavinkeln vid rondellkörning och utrfart till morotväg har man ofta glömt. Blinka ut från rondell. Lägga mig i rätt fil så fort som möjligt.
Det är väl dom sakerna som jag har haft mest problem med
Det som har varit svårast för mig är att jag ofta glömmer handbromsen pådragen xD Och varje gång jag ska backa bilen ur praken så undrar jag varför de går så trögt. Men för övrigt så har allt annat gått bra. Nu dock kollar jag alltid på instrument parnelen om jag har glömt att lossa handbromsen.
Ärligt talat, jag har tjatat på mamma sedan jag fyllde 16 och jag fyller 18 i övermorgon. Vi har alla tillstånd men hon har aldrig tid! Det är mina småsyskon, jobbet eller hushållssysslor som alltid kommer i vägen! Så personligen är det att övningsköra privat med stressig förälder