Svårt att hitta ny tid
Kuggade för min uppkörning i fredags, nu har jag tre veckor för att klara uppkörningen annars måste göra teori igen. ( den klarade jag på första) det är så svårt att hitta ny tid för uppkörning. Har ni någon tips? jag menar .. jag vet inte. Vill göra uppkörningen så fort som möjligt. tack allihopa
Ring trafikverket varje morgon och kolla om det finns några tider. Kolla även andra orter i närheten som du har möjlighet att ta dig till. Jag kuggade första och nästa tid som fanns var 2 mån bort. Jag ringde och kollade och det fanns nästan alltid tider pga avbokningar, dock hade jag inte möjlighet pga jobb men jag bokade uppkörningen på annan ort istället och klarade det 2v senare
Du får bestämma dig för hur långt du kan tänka dig att åka bara. Eller ta en ny omgång av båda när du blivit bättre på att köra.
Jag var i samma sits som dig, men giltighetstiden för mitt första teoriprov hann gå ut. Nu har jag äntligen hittat tid för både en nya uppkörning och teoriprov.
Jag håller med de ovan. Kolla varje dag om det finns några tider, gärna i angränsande län/kommuner. Men bestäm också för hur långt du är beredd att åka.
Var inloggad precis när de öppnar, typ 8?
Refresha sidan hela tiden.
Ja, hela tiden. Sen är frågan hur mycket du är villig att ge. Kan hända att du får den direkt, eller efter några timmar, dagar. Men det bör komma!
Var inloggad precis när de öppnar, typ 8?
Refresha sidan hela tiden.
Ja, hela tiden. Sen är frågan hur mycket du är villig att ge. Kan hända att du får den direkt, eller efter några timmar, dagar. Men det bör komma!
Hoppas det yumi
Funkade för mig att kolla varje dag kl 08.00 fast det var 2 månader sen kanske svårare nu?
Synd bara att man jobbar och inte alltid kan anpassa allt efter körtider.
Just det visa ställen har helger ibland också värt att kolla
Med vänlig hälsning,
6 år senare... mycket svårare att hitta tid idag. Om man kuggar behöver man vänta 6 månader för jävla skit corona
6 år senare... mycket svårare att hitta tid idag. Om man kuggar behöver man vänta 6 månader för jävla skit corona
Det är verkligen värsta perioden att ta körkort. Kuggar man så är det typ kört :/
Det är knappast kört ifall man kuggar.
Men man får vara beredd på att leta aktivt efter avbokade tider.
Senaste foruminläggen
Rubrik