Start > Körkortsforum > Köra upp i Sunne, från Stockho…

Köra upp i Sunne, från Stockholm.

köra biiiil 2014-07-25 21:29 ! Citera #
Jag har kört upp tre gånger i Jakobsberg i Stockholm. Första gången fick jag väldigt lite kritik, att jag blev kuggad handlade allmänt om att jag var lite för stressad och inte tog det lugnt nog.
Den andra gången jag körde upp så kuggade killen mig på nästan alla punkter, även om jag inte riktigt kände att det gick så dåligt :cry:
Tredje gången idag så gick allting hur bra som helst innan jag kom till en backe där jag skulle stanna, bilen var helt ny för mig och jag fick motorstopp gång efter gång. :o har aldrig haft problem start i backe förut så det var väldigt irriterande att faila på det.

Har kört upp som privatist och fått höra från två körskolor att jag är redo.

Nu är det så att jag skrev teoriprovet för för snart två månader, och det är ju knappast lätt att hitta tider i Sthlm nu. För att inte tala om hur fattig jag börjar bli :p

Den närmaste tiden som har kommit upp nära mig är i Sunne. Har familjevänner som bor nära som jag skulle kunna bo hos. Har någon kört upp där? Svårt/Lätt? Värt att ge ett försök?

Hjääääälp miiiig! TACK SÅ MYCKET :D
Yumi 2014-07-27 20:21 ! Citera #
När går teorin ut?
Om jag var du hade jag varit inne på portalen tidigt på morgonen varje dag och refreshat sidan hela tiden.
Det är typ alltid någon som avbokar och det kommer ofta upp tidigt på morgonen.
Att köra upp på hemmaplan är bäst!
Jossan-88 2014-07-28 16:34 ! Citera #
Jag håller absolut med Yumi om att det är bäst att köra upp på hemmaplan, för det är där som man ändå kommer att köra mest. Plus att man vet hur alla gator ser ut och även hur trafiken kan vara. Så om du kan så försök att boka på närmsta stället där du bor..
En kompis till min bror bodde i Sthlm och tyckte att det var läskigt att köra där, så han bokade sitt körprov i Flen, allt gick jättebra och han vart godkänd. Men sedan vart det ju trubbel när han kom tillbaka till Sthlm, och han har knappt vågat köra ensam bara för att han inte hade vant sig med trafikrytmen på stället där han bor..

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
4
I dag 18:45
4
I dag 18:18
8
I dag 18:08
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest