Start > Körkortsforum > Ska börja med körlektioner sna…

Ska börja med körlektioner snart!

Kwakiz 2014-07-14 19:25 ! Citera #
Hej ska börja köra snart på en körskola då jag har köpt ett paket för 9000 kr det som ingick var 11 st körlektioner,Riskettan 1(Har Klarat den redan)Halkbana 2] böker,tester,lån vid bil vid uppkörning,

Enligt mitt schema som jag fick så ska jag köra 5st körlektioner sen efter det ska jag göra halkbana tycker ni inte det låter lite skumt? har ju kört privat sen jag var 16 är 24 år nu men tycker ändå det låter stressigt!
Linus 2014-10-08 14:17 ! Citera #
Kwakiz
Hej ska börja köra snart på en körskola då jag har köpt ett paket för 9000 kr det som ingick var 11 st körlektioner,Riskettan 1(Har Klarat den redan)Halkbana 2] böker,tester,lån vid bil vid uppkörning,

Enligt mitt schema som jag fick så ska jag köra 5st körlektioner sen efter det ska jag göra halkbana tycker ni inte det låter lite skumt? har ju kört privat sen jag var 16 är 24 år nu men tycker ändå det låter stressigt!


När man köper paket brukar man har redan kört privat som du och kan en del om bilen för att paket är någonting som är till folk som vill känna trafikskolans bil eller folk som redan kan mycket och vill komplettera med trafikskolan.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo