Start > Körkortsforum > Klarar jag teorin?

Klarar jag teorin?

Nervös:/ 2014-07-06 22:18 ! Citera #
Hej!
Klarar jag teorin om jag får 60-66 rätt på STR test hela tiden och jag här får runt 86-94% på proven.

Nervös!!!! :?
Linus 2014-07-07 11:49 ! Citera #
70frågor här inom 50 minuter, klarar jag 98-100% vid 20 försök då tycker jag att du är klar. Teori provet fick jag 57 rätt. 52 var godkänd. Jag har aldrig pluggat STR så jag vet inte.
Teoriprovet 2014-07-08 12:36 ! Citera #
När är provet? håller med ovanstående här jag körde bara den här sidan, och när man får 95-100% efter varje så känner man sig klar fick 59 av 65 använde mig enbart av den här sidan.
Linus 2014-07-08 13:39 ! Citera #
Nervös:/
Hej!
Klarar jag teorin om jag får 60-66 rätt på STR test hela tiden och jag här får runt 86-94% på proven.

Nervös!!!! :?

För mig så är uppkörningen mycket svårare än teori... för att teori finns det bara 1 rätt svar och resten fel svar, om du väljer fel då blir det fel.

Uppkörningen är dock svårare, trafik situation kan vara mycket luddig, snabba beslut som du gör, kan kugga dig, tex. under uppkörningen som jag minns så ville inspektören att jag köra över vänsterkant av väg linje markeringen för att omköra bilkö som ska till höger sväng, och jag ska rakt fram... Jag tvekade 10 sekund och inspektören beordrade mig att köra där, han sade det 6 gånger om, då körde jag över det, och blev godkänd ändå, sen när jag tänker tillbaka så ska man köra över för att man ska inte köra som robot eller hur? Han sade till mig faktiskt innan att allt han säger är rätt och jag ska lyssna på honom... men jag har faktiskt hört ifrån dom andra att det finns inspektörer som ”lurar” eleven under provet, tex en polare till mig som körde, inspektören ville att han ska svänga till höger och där finns en skylt som förbjuder bilar in, polaren stannade bilen och påpekade det och inspektören skrattade lite och sade, kör fram då... Tydligen så kan inspektören lura eleverna... Det enda anledningen som jag kan komma på varför inspektörer gör så är att se hur medveten är eleverna och hur eleverna hanterar i en felaktig ledarskap... Har ni varit med om det?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest