Start > Körkortsforum > 4 gången jag kuggar teorin

4 gången jag kuggar teorin

Dekii 2014-06-18 18:01 ! Citera #
Jaha då kugga man ytterligare en gång till på teorin. Klarade uppkörningen på andra försöker och nu återstår bara teorin. Idag fick ja 43 poäng och känner att vissa frågor borde man ha klarat o att vissa frågor är sjukt konstiga Tips på hur man bör plugga? Hur gjorde ni? Känner även att frågorna som dyker upp på teorin inte är identiska med de jag brukar få här på kortkortonline.se o elevcentralen. Har bestämt att köra en gång till, kuggar jag teorin så ger jag upp. Står inte ut med att kugga en gång till.
Ava 2014-06-21 13:58 ! Citera #
Jag har kuggat 5 gånger, ska ge provet nu på onsdag igen så jag vet hur det känns..
Dekii 2014-06-21 16:50 ! Citera #
Ava, vad använder du dig av för att förbereda dig inför teorin? Ingen rolig känsliga när man ser andra klara o sen själv kuggar man.
Jossan-88 2014-06-21 23:23 ! Citera #
Dekii
Ava, vad använder du dig av för att förbereda dig inför teorin? Ingen rolig känsliga när man ser andra klara o sen själv kuggar man.

Du ska inte jämföra dig med andra, det kommer bara göra så att du ökar din press på att klara det.
Vi är alla olika individer, och vi alla behöver olika mycket tid på oss att klara vissa saker.
Så plugga i din takt och fokusera bara på dig själv..
Lycka till!!
Eric 2014-06-23 09:41 ! Citera #
Vad fick du för resultat här? Alltså den 70st frågorna som man ska klara inom 50minuter. Om du har gjort den 100 gånger om och fick runt 98-100% på varje, då ska du väl klara teori test utan problem? I och med att du har klarat uppkörningen tycker jag att du kör ju säker, och teori testet handlar mest om säkerkörning, hur man placerar bilen, hur man kör miljövänligt...

Dekii
Jaha då kugga man ytterligare en gång till på teorin. Klarade uppkörningen på andra försöker och nu återstår bara teorin. Idag fick ja 43 poäng och känner att vissa frågor borde man ha klarat o att vissa frågor är sjukt konstiga Tips på hur man bör plugga? Hur gjorde ni? Känner även att frågorna som dyker upp på teorin inte är identiska med de jag brukar få här på kortkortonline.se o elevcentralen. Har bestämt att köra en gång till, kuggar jag teorin så ger jag upp. Står inte ut med att kugga en gång till.
Mina 2014-06-24 12:08 ! Citera #
Jag klarade Kunskapsprovet på första gången, det jag gjorde var att plugga i boken och på den här sidan. Jag tränade så mycket på frågorna här, att jag till slut kunde dem innantill typ.... Fick 55 på första!

När du sitter där försök att inte stressa utan försök sortera ut och läs frågan noggrant VAD frågor dem efter. Sedan kanske du haft otur med frågor? Jag fick typ 1 sjukt konstig fråga som i princip inte fanns något riktigt svar på... Men resten var ganska enkla, men tjejen som satt bredvid mig råkade jag se fick lite svårare tyvärr.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo