Start > Körkortsforum > Vill inte ha samma inspektör

Vill inte ha samma inspektör

Vill-ha-körkort 2014-06-13 13:02 ! Citera #
Hej!
Jag ska ha uppkörning (inte min första) i nästa vecka, och vill helst inte ha samma inspektör som på min första uppkörning då hen gjorde mig illa till mods och gjorde mig mer nervös än vad jag egentligen behövt vara. Har läst nånstans att man kan mejla ett önskemål om att inte få samma inspektör - stämmer det och vart mejlar man då isåfall? :)
Gäst 2014-06-15 20:28 ! Citera #
Glöm det där. Den största chansen för dig är nog att inte välja samma tid och dag som du hade då du körde med vederbörande inspektör.
Jossan-88 2014-06-15 20:42 ! Citera #
nene
Glöm det där. Den största chansen för dig är nog att inte välja samma tid och dag som du hade då du körde med vederbörande inspektör.

Det där stämmer inte heller, för min sambo kuggade första gången och hade då sin uppkörningen kl 14.50
Och den andra gången hade han kl 10.00 och i båda fallen så fick han samma inspektör. Men han klarade andra gången bara för att inspektören visste ju vad dom hade gått igenom och tog bara det som var lite sämre vid första uppkörningen. Så man kan nog inte trolla till det med tider bara för att få en annan inspektör, man får den som är ledig, och i vissa fall blir det samma, och i vissa fall blir det någon annan..
C.a 2014-06-15 22:24 ! Citera #
Min körskola sa att man inte skulle få samma instruktör om man bokade ny tid , men om man däremot tar en tid som någon annan avbokar så kan man få samma . Fick också samma dagen efter när jag hittat en avbokad tid samma dag. Allt beror väl på hur många dom jobbar och scheman men för att vara helt säker byt förarprov ställe .

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo