Start > Körkortsforum > Teori frågorna här på körkort …

Teori frågorna här på körkort online

ercal 2014-06-10 12:51 ! Citera #
Hej, hade en fundering om man kan klara teori provet genom att bara plugga ”Teori & trafikregler” och proven här på körkortonline ? eller måste jag gå och köpa en separat bok? Eftersom det är så pass smidigt att plugga här :D
Eric 2014-06-23 09:31 ! Citera #
Jag tycker du ska plugga här + övningskör samtidigt, jag läste aldrig boken som kostade flera hundra kronor som jag köpte ändå... det är viktig att övningskör samtidigt för att du repeterar det som du har lärt dig i teori. Under teoriprovet så handlar mer om hur man kör säker, det finns runt 5st fakta frågor som man måste komma ihåg utantill så klart men inte mycket.
emmis 2014-06-26 23:24 ! Citera #
Rekommenderar att du kombinerar körning, prov och boken! I slutet av min utbildning insåg jag att jag allt mer kunde relatera till verkligheten från saker jag läst i boken. Har till och med fräschat upp pappas minne, lol. Proven är asbra, jag gjorde iallafall test här och sen på Elevcentralen. Men läs boken, gör ett par tester, läs boken. Då kommer du upptäcka de saker du svarat felaktigt på, läser lite mer om dessa och sen sitter de :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest