Tänkte skriva lite om min uppkörning jag kom dit 45 min innan och tog kort väntade sedan på min tur en inspektör kom och vi gick till bilen jag fick göra en säkerhetskontroll jag fick kolla så att alla ljusen fungerade och att däcken såg bra ut efter det fick jag köra och han sa att jag skulle göra till rondellen och där var det fullt med bilar men det gick bra efter det fick jag köra ut på landsvägen mot motorvägen och ute på motorvägen så sa han jaha samtidigt som han skrev något nu har jag kuggat tänkte jag och blev nervös han sa att jag skulle köra av motorvägen och ta höger jag gjorde som han sa och jag körde in i ett bostadsområde med villor och an ville att jag skulle parkera där jag tyvkte det var lämpligt och det gjorde jag han frågade om jag var nöjde med min parkering och det var jag sa jag jaha sa han och skrev något i sina papper efter det fick jag köra mot mål och efter det skulle jag backa runt ett hör men det kom så många bilar så det tog lång tid han sa att jag kunde köra fram och backa runt hörn vid nästa plats och det gjorde jag sedan skulle jag köra tillbaka och parkera vilket jag gjorde hur gick det här då sa han och tittade fr¨gande på mig jo det gick väl bra sa jag och säg osäker ut ja det tycker jag med sa han grattis du har klarat din uppkörning jag blev väldigt glad och skakade hans hand sedan gick vi in och där stod min kompis och såg frågande ut jag klarade det skrek jag och han började jubla så alla vände sig om trodde väl han hade en skada i hjärnan eller något hur som helst så är detta den lyckligaste dagen i mitt liv jag har körkort och kan nu köra vart jag vill