Samma förarprövare 2 ggr?
Om man har kuggat en gång och bokar ny tid för uppkörning - kan man då få samma förarprövare igen?
Det känns ju som att den personen kan ha en hel del förutfattade meningar om en redan isåfall.
Det är klart att man kan få samma. Det beror ju på hur pass många anställda förarprövare som finns och vem av dom som är ledig just vid uppkörningen. Om det inte är så många anställda så är ju chansen större att få samma.
Känns så weird på ett sätt för då har de ju förutfattade meningar om en redan....
Kuggen!
Var inte så egotrippad!
Dom har glömt dig så fort du lämnat bilen! *s*
Det är fortfarande så att det du presterar under uppkörningen är det som räknas, inte vad du gjort tidigare!
Fast jag fick samma dagen efter hon kuggat mig. Jag var peppad innan och vet att det är ny chans. Fast så fort jag fick henne kändes det kört mentalt och tror det är viktigt att ha det mentala intakt.
C.a.
Hur mycket hann du träna på dina brister mellan uppkörningarna?
Eftersom körskoläraren sa att jag körde bättre än 80% som får körkort så, tyckte han att det lilla felet jag misslyckades med första
Gången
skulle vart godkänt. Så litade jag helt på honom när han sa kör igen lägg inget mer pengar på någon mer lektion utan beställ ny
Eftersom körskoläraren sa att jag körde bättre än 80% som får körkort så, tyckte han att det lilla felet jag misslyckades med första
Gången
skulle vart godkänt. Så litade jag helt på honom när han sa kör igen lägg inget mer pengar på någon mer lektion utan beställ ny
Detta är i Stockholm om ngn undrar
Bara ett kryss i protokollet alltså?
Senaste foruminläggen
Rubrik