Start > Körkortsforum > Renaulten som aldrig användes.…

Renaulten som aldrig användes...

carter 2009-07-30 17:30 ! Citera #
För ett år sen fick jag en bil i födelsedagspresent. Eftersom att jag flyttade till Japan innan jag hann få körkort fick den stå i garaget.. NU har jag fortfarande inte lyckats ta körkort eftersom min teori gått ut och jag måste börja om från början. Om en månad flyttar jag till USA för att plugga i ett år. Ska jag sälja bilen eller låta den stå i garaget ett år till. Tänk så väljer jag att inte komma tillbaka.. Jag vill inte att någon annan ska få köra och slita på den.. Det är en helt ny Renault från 2007, vet någon hur mycket de förlorar i värde för varje år?
Gäst 2009-08-11 14:41 ! Citera #
Den har nog förmodligen redan förlorat massa i värde. Så om du är osäker på om du ska återvända till Sverige igen, borde du nog sälja den nu kanske. Bil är ju inte direkt svårt att få tag på när du kommer hem igen! ;)
Gäst 2009-08-25 11:50 ! Citera #
Förlorat mkt i värde!
trashinken 2009-09-01 17:21 ! Citera #
Sälj den och om du kommer tillbaka köp en ny.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov