Start > Körkortsforum > Elevcentralen samma frågor som…

Elevcentralen samma frågor som Körkortonline?

Skivve 2014-05-17 13:16 ! Citera #
Hej!

Det är såhär att jag ska göra uppskrivningen på torsdag (05/22) Och har gjort prov på Elevcentralen cirka 85 st totalt. Men känner mig inte helt bekväm för att Elevcentralen har samma frågor hela tiden så tänkte fråga om Körkortonline har dom samma frågor som Elevcentralen?

För kvittar vilket prov jag gör på Elevcentralen får godkänt på alla. Men är rädd för att det är massor av frågor jag fortfarande inte kan svaret på och därför undrar jag :)
Tack på förhand!
Jossan-88 2014-05-18 21:29 ! Citera #
Varför gör du inte ett gratis test härinne så kanske du får svar på din fråga ;)
Sedan kan jag varmt rekommendera att köpa dom extra 1000 frågorna som finns här på körkortonline..
Det gjorde jag, och jag har bara bra saker att säga om dessa frågor som finns..
Matteee 2014-05-19 18:17 ! Citera #
Rekommenderar verkligen körkortonlines tester med 1000 frågor!
Hade också dom på elevcentralen först och när jag bytte hit märkte jag vilken stor skillnad det är!
Körkortonline är verkligen tydliga och förklarar hur grymt som helst medans dom på elevcentralen frågar lika frågor hela tiden vilket leder till att man enbart lär sig svaren utantill utan att förstå innebörden!
Har teoriprov och uppkörning om 2 veckor! Har pluggat i ett halvår trots att jag kunde det mesta men vill sikta in på så många rätt som möjligt!
Lycka till alla så syns vi säkert på vägarna utan att vi märker de! ;)
Ronja 2014-06-08 21:26 ! Citera #
Elevcentralen är bäst eftersom det är ett utbildningsverktyg från STR. Sidor som denna, Körkortonline, tar betalt för sådan man kan läsa gratis om man läser teoriboken eller gör testerna på elevcentralen. Förstår inte varför folk är villiga att betala för något som man redan betalat för en gång?
Jossan-88 2014-06-09 00:19 ! Citera #
Ronja
Elevcentralen är bäst eftersom det är ett utbildningsverktyg från STR. Sidor som denna, Körkortonline, tar betalt för sådan man kan läsa gratis om man läser teoriboken eller gör testerna på elevcentralen. Förstår inte varför folk är villiga att betala för något som man redan betalat för en gång?


Det där stämmer inte, på min trafikskola hade dom inte elevcentralen på sina datorer, bara liknande frågor som finns här, samt så hade dom 8 olika pärmar som man skulle klara av innan dom bokade teori&körprovet..
Så att säga man har betalat det en gång stämmer som sagt inte, och det var en av anledningarna till att jag köpte dessa frågor. Och har bara positiva saker att säga om körkortonlines frågor...
David 2018-05-08 16:58 ! Citera #
Har kuggat på moppekortet en gång nu när jag endast tränat på körkortonline, körkortonlines frågor är inte alls lika som på det riktiga prover, det var därför jag bytte till elevcentralen och deras frågor är mycket mer moppe relaterade om man jämför med körkortonlines :x
David 2018-05-08 16:59 ! Citera #
David 2018-05-08
Har kuggat på moppekortet en gång nu när jag endast tränat på körkortonline, körkortonlines frågor är inte alls lika som på det riktiga prover, det var därför jag bytte till elevcentralen och deras frågor är mycket mer moppe relaterade om man jämför med körkortonlines :x
Var även godkänd på alla prov jag gjorde och var 51 av 52 godkända när jag skrev det men det är bara ett tips från mig! 8-)
Gäst 2020-06-08 15:01 ! Citera #
Hej jag pluggar på elevcentralen och då får
Jag godkänd på slutets, men når jag göre test i en annan hemsida får jag icke godkänd!! Har ni någon tips ?? :( jag skal til kundkapsprövet i agust.
Gäst 2020-06-08 16:41 ! Citera #
Hur lång tid måste man högst plugga for att
Bliv godkänd?
Gäst 2020-06-25 21:23 ! Citera #
Gäst 2020-06-08
Hej jag pluggar på elevcentralen och då får
Jag godkänd på slutets, men når jag göre test i en annan hemsida får jag icke godkänd!! Har ni någon tips ?? :( jag skal til kundkapsprövet i agust.
Vilken annan sida har du gjort test på? En del sidor och appar är riktigt dåliga nämligen. Läs boken också eller gå in på t.ex. körkortonline.se och läs teorin där. Jag upplever att man får en djupare förståelse när man läser där.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest