Start > Körkortsforum > Godkänt!

Godkänt!

Licorice 2014-05-12 18:52 ! Citera #
Fick godkänt idag och det känns overkligt men helt underbart naturligtvis.

Antar att det är blandande känslor av lyckorus och det stora ansvaret man nu får att köra helt självständigt.
Träningen fortsätter men nu är jag själv bakom ratten.
Det har varit en berg o dalbana med många känslor men det har det varit värt måste jag säga =))
Gäst 2014-05-13 11:14 ! Citera #
Licorice
Fick godkänt idag och det känns overkligt men helt underbart naturligtvis.

Antar att det är blandande känslor av lyckorus och det stora ansvaret man nu får att köra helt självständigt.
Träningen fortsätter men nu är jag själv bakom ratten.
Det har varit en berg o dalbana med många känslor men det har det varit värt måste jag säga =))

Stort grattis! drive safe:)
Jossan-88 2014-05-13 11:58 ! Citera #
STORT GRATTIS!!!

Du har så rätt i att det är nu den stora träningen kommer när man ska klara allt på egen hand, innan har man ju haft en trafiklärare/handledare med sig när man har kört. Det kan vara lite läskigt att köra ensam dom första gångerna, Men ta det bara lugnt och planera din körning så kommer allt gå jättebra :)
Licorice 2014-05-13 15:54 ! Citera #
Tack så mycket! =)

Jo sant det du säger Jossan. Jag ska ta det lungt i början nu med att stegvis köra på lungnare gator / vägar. Bara det att få upp den trygga känslan att köra själv känns viktigt just nu :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo