Start > Körkortsforum > Uppkörning på hisingen

Uppkörning på hisingen

Guest88 2014-04-24 16:18 ! Citera #
Hejsan!

Jag ska köra upp på Hisingen om cirka en vecka och undrar om det finns några andra som har kört upp där?

Tänkte att det skulle vara bra att få input från både de som har kuggat eller klarar sin uppkörning på hisingen.

Tack på förhand och ha de gött!
Snart dax 2014-08-23 15:48 ! Citera #
Hej,
här är en till som undrar samma sak. Kör upp om i september och vill gärna veta vilka vägar man kan tänkas få köra (åker man någonsin över till andra sidan älven?) och vilka säkerhetskontroller ni fick göra. Så ni som kört upp där, please ge oss en vink om vad som väntar :)
Tack!
hejsan2 2014-08-26 18:33 ! Citera #
Hoppas att det går bra! Skriv gärna hur det gick!
Själv kör jag upp på torsdag i Borås, bor i göteborg! Är grymt nervös, speciellt inför säkerhetskontrollen och backning! :cry:
Det gäller att ta det lugnt och inte tänka på att man kör upp, utan köra som vanligt när man övningskör. Man behöver heller inte ”impa” på inspektören ;) , utan man ska köra säkert och planerat! Motorbromsa, glöm inte döda vinkeln i varje sväng (vilket jag lätt gör), var övertydlig med ditt körsätt! Dom tipsen gav min trafiklärare mig. Jag kör upp som privatist eftersom det är så lång väntetid i GBG, men jag har tagit 23 lektioner på körskola!

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 14:05
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest