Start > Körkortsforum > Rimligt med körkort i juli?

Rimligt med körkort i juli?

Jessicasch 2014-04-17 18:21 ! Citera #
Hej.

Jag började på körskolan i början på april. Hade då aldrig suttit i en bil innan så jag kör alltså enbart på körskola. Har nu haft sex lektioner och ska ha tre till denna månad. Jag kommer att köra tio lektioner i maj och tio i juni. Sammanlagt har jag alltså 29 lektioner inbokade pch det går bra.

Är det rimligt för mig att anta att jag har körkort i juli?
Gäst 2014-04-19 00:31 ! Citera #
Beror på hur det går för dig nu?
Jossan-88 2014-04-19 11:51 ! Citera #
Varför sätter du tidspress på dig själv? Låt det ta den tid det tar istället, annars kanske du bara blir besviken om du inte hinner bli klar den tid du helst vill bli klar.

Sedan är det som ”Gästen” skrev, det är svårt att veta och säga eftersom vi inte vet hur det går med det pluggande samt hur din körning ser ut..
Gäst 2014-04-20 20:02 ! Citera #
Håller med Jossan. Du ska inte stressa men det är ju också bra att ha ett mål! :) Om det går bra för dig nu så finns det absolut en möjlighet att du kan köra upp i Juli men det krävs ju att du verkligen vill. Men eftersom att du bara är i början av din utbildning så kommer din lärare att säga till när du är redo att boka prov, lycka till! :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
93
I går 22:20
6
2024-03-27 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor