Start > Körkortsforum > Tog körkort idag :)

Tog körkort idag :)

Mukkan 2014-04-14 14:52 ! Citera #
Hej ville bara säga att jag tog körkort idag. Hade redan klarat uppkörningen men kuggat på teorin. Idag fick jag godkänd på teorin , frågorna här har varit till mycket hjälp. =)
kkrs93 2014-04-14 15:51 ! Citera #
Mukkan
Hej ville bara säga att jag tog körkort idag. Hade redan klarat uppkörningen men kuggat på teorin. Idag fick jag godkänd på teorin , frågorna här har varit till mycket hjälp. =)

Grattis grattis! ! Hur många rätt fick du?

Själv klarade jag körkortet i fredags :)
Gäst 2014-04-14 20:00 ! Citera #
Hehe Tack så mycket! :) Härligt och stort grattis själv=). Jag fick 51 första gången och nu fick jag 53. Det var många frågor som egentligen finns här som inte kom på själva provet. Men det var bara att använda logiken och uteslutningsmetoden samt att förstå varför just det är si o så. Då ska man klara av det galant. För många av svars alternativen var omformulerade med ett ord eller två. Så det gällde att läsa frågan noga två gånger :D
krulls 2014-04-14 21:35 ! Citera #
Grattis.. Visst är det skönt.. Tog också körkort idag.. Man kan fan inte sluta le :D

Jag trodde ALDRIG att jag skulle få körkort idag... Fanns inge ens en tankte om det.. Va väl 50% säker att jag skulle klara körningen.. Men trodde jag skulle total torska på teorin...

Men landade på 54 rätt!
Gäst 2014-04-14 22:07 ! Citera #
Haha precis! :D Har exact samma känsla som du :) Grattis ännu en gång , och kör lungt på vägarna :)
oskar123 2014-04-15 22:47 ! Citera #
Får man köra innan körkortet kommer? Och hur lång tid tar det innan det kommer ungefär?
e95 2014-04-16 09:25 ! Citera #
oskar123
får man köra innan körkortet kommer? Och hur lång tid tar det innan det kommer ungefär?

ja det får man! mitt körkort kom efter en dag :)
Jossan-88 2014-04-16 12:27 ! Citera #
oskar123
får man köra innan körkortet kommer? Och hur lång tid tar det innan det kommer ungefär?

Du får köra direkt efter uppkörningen om du vill så länge du har klarat bägge proven, då ”ersätter” ditt vanliga ID-kort det kommande körkortet, eller om du har ett pass som är giltigt så fungerar det lika bra.
För mig tog det 3 dagar innan jag kunde hämta ut mitt körkort på postens utlämningsställe :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 16:13
13
I dag 08:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov