Start > Körkortsforum > Klarar det ena, men inte det a…

Klarar det ena, men inte det andra..

Monika 2014-04-13 16:31 ! Citera #
Fler som känner igen sig? Blir GALEN.

Klarade Teorin på första 55, men inte Uppkörningen.
Hade tur att få en ny tid relativt snabbt, så hoppas på att klara uppkörningen då, för isg har jag körkort :-)
Gäst 2014-04-15 10:14 ! Citera #
Du kommer klara dig nästa gång, koncentrera dig bara låtsas som om du redan har körkort och att du kör själv men samtidigt som du är uppmärksam. Vad kuggades du på?
apedalicus 2014-04-15 16:16 ! Citera #
Mukkan
Du kommer klara dig nästa gång, koncentrera dig bara låtsas som om du redan har körkort och att du kör själv men samtidigt som du är uppmärksam. Vad kuggades du på?

Denna ide gillade jag som jag skulle passa mig på min uppkörning. Det lär iaf få mig mer avslappnad.
Inga konstigheter =)
Gäst 2014-04-15 18:57 ! Citera #
Att jag typ aldrig har kört så dåligt som på uppkörningen! :-(
Men i det stora hela så måste jag bara vara mer koncentrerad på uppkörningen, satt och pratade med inspektören för mycket så jag missade avfarter. Men om jag koncentrerar mig på körningen nästa gång hoppas jag klara det, för jag KAN köra, gäller att bara visa det för rätt person

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo