Var ute och körde idag :)
Vilken jävla frihetskänsla det är att bara sätta sig i bilen vrida på volymen och bara glida 😊
Blev stoppad 3 gånger igår på rutinkontroll men det var ju inga problem 😂
Visst är det! 😊
Skönt att slippa kolla buss/tåg tider när man ska någonstans 😊
Jag har aldrig blivit stoppad, snart haft körkort 1 år 😊
Jossan-88Visst är det! 😊 Skönt att slippa kolla buss/tåg tider när man ska någonstans 😊 Jag har aldrig blivit stoppad, snart haft körkort 1 år 😊
Oja visst är det!😄
Mig gjorde det inget, berättade stolt att jag hade klarat det i fredags 😄
kkrs93Jossan-88Visst är det! 😊 Skönt att slippa kolla buss/tåg tider när man ska någonstans 😊 Jag har aldrig blivit stoppad, snart haft körkort 1 år 😊Oja visst är det!😄
Så länge man inte gjort nått fel i trafiken så har man inget att vara orolig för 😊
Jossan-88kkrs93Jossan-88Visst är det! 😊 Skönt att slippa kolla buss/tåg tider när man ska någonstans 😊 Jag har aldrig blivit stoppad, snart haft körkort 1 år 😊Oja visst är det!😄
Så länge man inte gjort nått fel i trafiken så har man inget att vara orolig för 😊
Man blir ju nojig ändå 😊
😄 😄 Det kan jag förstå att man blir 😄 😄
Själv har jag bara fått flytta på mig för att en ambulans kom farande i full fart. Det är det enda blåljus som jag har sätt på nära håll 😊
Till kkrs93 Grattis till körkortet känns bra att ha kortet nu elr? Sj har jag haft mitt körkort 1år snart 28maj e det exakt ett år jag tog körkortet lycka till på vägarna 😄