Start > Körkortsforum > Hur vanligt är det att kugga f…

Hur vanligt är det att kugga första?

Alicia 2014-04-11 20:58 ! Citera #
Jag kuggade min första uppkörning idag i Farsta :( Vet att jag inte är ensam om detta, men är ändå så jävla besviken på mig själv då jag gjorde fel. Har aldrig kört så dåligt som idag

Min körlärare var lika besviken och chockad som mig, för igår på körlektionen körde jag min bästa lektion ever.
Gäst 2014-04-12 09:04 ! Citera #
Jag kuggade i Farsta med. Men ser det som att man måste mängdträna. Övningsköra är alltid bra, sen att det är många som kuggar just i Farsta. Så jag ska inte köra upp i Farsta mer. Snarare i en liten stad. Men mängdtränar gör jag i Stockholm.
Jossan-88 2014-04-12 15:53 ! Citera #
Här kan du kolla hur många prov som har gjorts under januari och februari månad 2014, samt hur många som blivit godkända, hur många av dom var tjejer/kvinnor och hur många som var killar/män :)

http://www.trafikverket.se/PageFiles/121692/webbstatistik_korprov_B_140101-140228.pdf

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo