Kuggade precis
[www.korkortsportalen.se/upload/bibliotek/informationsblad/090605_handbok_kursplan_B.pdf
Ni plugga inte för att lära er utantill det som stå i Trafikskoleboken
ni plugga för att kunna regler och
när olika situationer kommer upp i trafiken så ska ni kunna klara av de.
körkort är livs stil som typ kung fu.
kung fu är farligt kan skada ngn
samma sak är de med körkort/bil när ni är ute på vägen så kan vad som helst hända och ni eller ngn annan kan skada er.
gäller att man lär sig.
vilken är kursplan b??...
Åh herregud.. säg att du skojar med att inte veta vad kursplan B är för något?!?
vilken är kursplan b??...
15156.str.se/Filer/15156/2007nr227.pdf
Jossan!
Nu kanske du förstår varför många har problem med teoriprovet! *L*
Jossan-88 och inspektörn, med all respekt, ni raljerar.
Jossan!
Nu kanske du förstår varför många har problem med teoriprovet! *L*
inspektör: Jo tack, nu förstår jag varför
Men jag fick lära mig vad kursplan B är under första teorilektionen på trafikskolan, berättar dom inte sånt längre?
corax: Jag kommer även med massor med tips till dom som har olika funderingar om olika saker. Så bara för att du inte förstår innebörden med allt så är jag glad för att kunna hjälpa andra!
Jossan, jag vet att du och inspektörn är mycket hjälpsamma i övrigt.
Corax!
Jo, visst raljerar jag, men det är liksom det som är poängen!
Om du tittar på forumet här så ser du en mängd trådar och inlägg som handlar om hur svårt teoriprovet är och vilka frågor som kommer mm.
Tacka fasen att man tycker det är svårt när man inte förstått vad man sysslar med!
Om man lyssnade på proffsen, trafiklärarna, trafikinspektörerna, Körkortsportalen mm, istället för att försöka skaffa sig genvägar av personer som inte ens har fått körkort än, så klarar man utbildningen lättare!
Livet är hårt, men körkortet får man snabbare och billigare om man gör rätt från början!
(^_^)
Jag förstår om en gammal räv sliter sitt hår när folk gör inlägg i panik dagen innan teori-, eller förarprov. Och på något sätt tycker jag hela denna blandning mellan kaos, desperation och din kompromisslösa kärvhet är underhållande och fascinerande, hör liksom lärande till i allmänhet, och övningskörning i synnerhet.
Senaste foruminläggen
Rubrik