Skrev upp idag. Fick 51 poäng, alltså ett poäng från godkänt. Blev så besviken för jag trodde verkligen att jag skulle klara det, eftersom jag pluggat så mycket. Gjorde ALLA test på elevcentralen och var godkänd på alla av dem flera gånger. Gjorde även många frågor på denna sidan och fick även där godkänt majoriteten av gångerna. Nu känns det liksom hopplöst, för jag har ju pluggat så mycket och så klarade jag det ändå inte. Känns som det bara kommer går nerför efter detta provet alltså.
De suraste är dessutom att teorin var det jag kände mig säkarast på av teorin och körningen. Så nu är det ju med andra ord garanterat att jag kommer kugga uppkörning eftersom jag inte ens kunde ta teorin.
Ungefär 40% (give or take) av frågorna som jag fick på provet hade jag Aldrig sett innan, varken på denna sida elr på elevcentralen och tydligen hade jag missat det även i boken. Eftersom jag trodde jag skulle klara teorin, är jag nu bara sååå besviken. Kommer bli stelt att berätta att jag kuggade för min körlärare: för hon trodde också att jag hade teorin så gott som klar.
Mitt tips till er som ska göra provet är:
Gå inte tillbaka och ändra några av era svar! Jag hade från början 52 poäng. Men PRECIS innan jag skulle avsluta provet gick jag tillbaka o ändrade ett svar och då blev jag underkänd.
Det blir ju inte bättre för att hela släkten är bilgalna, och alla klarar teorin och uppkörning första gången…
Nån som sitter i liknande situation möjligtvis..?