Start > Körkortsforum > Malmö uppkörning

Malmö uppkörning

Gäst 2014-04-09 14:53 ! Citera #
Hej, kuggad min uppkörning idag!

Jobbigt såkalrt men jag är inte så ledsen ändå, det jobbigaste är min trafikskola! NU vill de att jag ska ta 20 lektioner till, har tagit 10 bara innan, de säger att om jag istället kör upp privat kommer det ta längre tid att få tid. Jag undrar om detta är sant??

Sen undrar jag om någon kört i malmö på en trafikskola som accepterar att man bara vill ta några lektioner hos dem och sen köra upp privat?? Finns det en sån skulle jag bli överlycklig!
Gäst 2014-04-09 15:51 ! Citera #
Kör upp i Visby :D du kommer att klara på engång
Gäst 2014-04-09 16:21 ! Citera #
Om det låg lite närmare skulle jag kört på det direkt! :)
Ellsan 2014-04-29 18:50 ! Citera #
Jag körde upp i Lund idag, klarade på första försöket både teorin och körningen :) Men! Jag körde med en skola i staffanstorp och denna skolan var väldigt bra i början när det var ”lättare” men när vi kom in i stadskörning mm så var det väldigt dåliga förklaringar och jag fick det instruerat på ett sätt jag ville och behövde, var i slutet av min utbildning men ingen uppkörning ville bokas och jag behövde minst 6 dubbellektioner till. Orkade inte med deras snack längre och negativa attityd, mobil, ryckte på axlarna när jag fråga om bokning av prov pch allmänt fick mig att känna mig dålig när jag närmade mig slutet. Halkan satte de över en månad fram fast jag nästan var helt klar så jag sket i dom. Avboka allt med dom. Bokade privat halkan den 16april, 24 teori och 28 april uppkörning, ringde sedan efter en bra skola i lund och förklarade min situation och de var så hjälpsamma, 6 lektioner efter med tillämpning så körde jag upp helt felfritt :)

Ring runt och kolla med skolor och kolla lite omdöme på nätet så kommer det lösa dig :)
Ellsan 2014-04-29 18:52 ! Citera #
Hoppsan det skulle stå INTE fick det förklarat och instuerat som jag ville och behövde :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov