Nu är jag varken ungdom eller blivit curlad så läs noga:
1. Jag blir varken sur eller andra känslor infinner sig hos mig när jag läser just dina inlägg riktade till mig.
Min slutsats: du är en typisk manlig fackidiot i bästa betydelsen av term. Du har både glömt själv hur du själv en gång i tiden inte kunde köra bil. Det är typiskt för män - att ställa samma frågor till de som undrar någonting: ”Hur kan DET vara svårt?” eller köra med kritik utan minsta förklaringen i frågan.
Däremot har jag blivit lite glad att det finns tom forskning i Uppkörning. Förmodligen forskas det för lite i ämnet.
För annars skulle det finnas bättre trafiklärare i Sverige. Hittills har jag träffat totala opedagogiska och ovilliga sådana. De uppträdde så pass illa att jag la ner all hopp för att få körkort. Och bara när min mor dog så lovade jag mig själv ta körkort - för det skulle hon bli mycket stolt och lycklig av.
Så min nya frågor till dig:
1. Känner du personligen bra trafiklärare?
2. Hur kan ni ställa så höga krav på körkortaspiranter när det finns väldigt få bra trafikpedagoger? Hur skulle man få körkort om det undervisas så dåligt?
3. Anser ni inte att de högra körkortpriser och undermåliga trafikpedagoger i kombination leder till väldigt farlig utveckling i trafiken i Sverige? De flesta har ingen chans att nöta in trafikregler - och tar till alla knep utom de riktiga?
Jag själv anser mig varken duktig eller oduglig som körkortsaspirant. Ekonomin sätter stopp just nu för mer inlärning, förut var det total värdelösa lärare. Ja, jag kan gå ut med namn - både med mitt och deras ( av respekt för de så gör jag inte det ändå - de har ingen förmåga bli bättre).